onsdag 26 juni 2013

2013/06/26

IMG_6640Man säger att midsommarnatten är magisk och visst var den det. Barnbarnet och katten somnade i samma säng! Båda var helt slut efter en heldag med mat, bad och dans kring stången. Ja katten dansade inte så mycket 🙂

Nu är besöket slut för denna gången och väskan packas ihop i väntan på ett nytt besök. Lite vemodigt och lite skönt för det har varit intensiva dagar. Men jag repar mig fort och snart börjar jag längta igen………..

20130625_201431Katten vilar också 🙂 Hon har haft full uppmärksamhet i flera dagar. Blivit matad med ”godis” och även klappad och allt har avlöpt bra.

Nu är det vardag igen och jag har börjat på en ny matta. Den kommer att gå i röda nyanser men vara en sommarmatta i alla fall. Det får nog plats en liten mattsnutt till innan jag kan klippa ner. Funderingarna inför hösten är att kanske göra pläd. Jag har ullgarn över och tycker att det är härligt att göra av med det som finns. Kanske kommer det att bli linnetabletter också, det har inkommit önskemål om julklapp 🙂

Önskar dig en skön dag! Vi ses.

 

 

Kommentera

