tisdag 18 juni 2013

2013/06/18

Nu är båten seglad till sommarhamnen. Lite äventyr, mycket vind, regn och lite sol. Mellanlandade på Landsort när det regnade massor och blåste 12 m/s vågorna var ca 4 meter höga. Fantastisk personal som upplät torktumlare 🙂 Resten av vägen var inte så dramatisk då vi hade sol och medvind.

IMG_3920Måste bara ta med en matta till från vävstugan. De är så duktiga och flitiga och det blir så fantastiska alster 🙂

Det har varit lite uppehåll nu en tid för jag har haft fullt upp med lite nya saker som ska dra igång efter semestern. Bara roligheter 🙂 Visst har jag tur 😉

20130508_144150Idag har jag jagat katten som jagar fåglar………… Visst är hon hemsk! En pippis hann hon ta men den andra räddade jag. Så nu har jag pratat allvar med henne och så har hon pingla runt halsen.

Nu är det snart midsommar och det blir fullt hus igen 🙂 Har bakat och lagt in sill. Så blir det silltårta till snapsen som står och drar. Dans kring stången och allt vad som tillhör.

Men det hindrar inte om du vill komma förbi och handla 🙂 Du är välkommen, men ring först 070-6479603 så bestämmer vi en tid.

Ha´det gott och stressa inte. Vi ses!

 

 

 

Kommentera

