lördag 28 april 2012

2012/04/28

 Årets pelargon! De gula är inte så vanliga jag  har bara sett två olika sorter förut. Ska bli roligt att följa utvecklingen av den.

Idag skulle jag varit på broderikurs med den blev inställd 😦 Krya på dig Patricia! Så nu har jag fått extra tid till min vävloppis. Det behöver jag vill jag lova. Har fortfarande mycket att reda ut och så ska jag fundera över vad priset ska bli på de olika sakerna.

 Du som kommer på söndag får chansen att fynda lingarn för 200:-/kg Fantastiskt garn till varp, att stick med och att virka med. Det är ett oblekt 8/2 och är helt ljuvligt i varpen. Lin skapar behov och är lite farligt 🙂 Det finns också lite cottolin obl. till samma låga pris. Så finns det fantastiska ullgarner i all sköns färger 95:-/kg. Ja det är ett lite urval av vad som finns med.

Vi syns i morgon! Jag lovar att bjuda på fika. Välkommen 🙂

4 svar to “lördag 28 april 2012”

  1. Hej, Imorgon kommer vi från Smedjebacken.
    Skall bli spännande och se allt du har.

    Lena

  2. Man blir ju sugen som bara den vävloppis!
    Men jag kan inte hitta var du håller till?
    Hinner jag från skåne:)
    mvh
    L

Kommentera

