fredag 27 april 2012

2012/04/27

 Igår var jag ute och åkte mot sydligare trakter och se vad jag fann! Visst är det fantastiskt man blir lycklig långt ner i magen 🙂 Naturen ger oss allt detta gratis vi har bara att stanna upp och njuta. Det är nu det händer saker hela tiden och naturen exploderar. Stanna upp, sätt dig ner nära, titta och lukta på naturen! Det är balsam för själen………

Nu har jag fyllt upp lagret till taket med nya trasor och mycket annat smått och gott. Du är välkommen på söndag då det är Vävloppis 11-14. Affären är öppen också där du kan fynda trasor från 25:-/kg.

Nu måste jag packa upp allt jag hade med mig hem igår och fortsätta med sakerna till vävloppisen. Det är kaos i hela huset just nu 🙂 Men det sägs ju att ur kaos kommer ordning. Visst är det fantastiskt om det är så……..

Upptäck något nytt idag och var glad av att just DU får njuta av det. Vi hörs!

 

Kommentera

