onsdag 25 april 2012

2012/04/25

 Har varit ute och rest med Tuva till gammelmormor. Här testar hon gåstolen och upptäcker att den passar till henne också 🙂 Det är så härligt att se alla generationer tillsammans och att alla kan ha utbyte av alla.

 Måste bara ta med denna bild jag fått av en kund som virkat med  (”mina”) trasor. Visst är det härligt att se resultaten. Jag blir så glad att få se vad det blir av det som handlas. Har du en bild på något du gjort av Vävtrasans trasor så maila den till mig gunilla@vavtrasan.se

Idag blir det till att väva matta och att plocka med det som ska på loppisen. Med andra ord så är dagen fulltecknad. Kvällen är ledig och jag är bjuden på middag 🙂 Ibland har man tur…… Jag slipper disken också.

Nu börjar tiden med marknader så för att vara säker på om det är öppet på Vävtrasan så ring först 070-6479603.

Nu är det fika på trappan för solen skiner. Ta vara på din dag och glöm inte att njuta av den också 🙂

Kommentera

